Vädret!!

2011-08-02 @ 18:00:55 | Allmänt
Vädret i Estland växlar otroligt mycket!!! Ena stunden är det jätte varmt!! Nästa skiit kallt !!! Det är helt sjukt växlar typ en gång i timmen... Utan att överdriva de är så här. Efter lunch så hade vi en foto tävling vi delades i grupper och fick en karta, som Orientering nästan. Vi skulle med vår grupp gå runt till olika stationer i stan och fota oss, då fick vi en bild på en plats som vi skulle leta upp (tur så viste vi vart alla var då vi har gått där några gr ) men asså de tog ju inte bara 3 min utan typ 10 min att komma till platsen. Vi har gått i flera timmar och är heelt slut. Efter vi hade gjort alla våra stationer fick vi se alla bilder och sätta påäng till alla bra bilder i de andra lagen. De här jobbet går ut på fotografering. När vi var klara så gick vi tjejer och käka hamburgare fast nu typ en timma senare ska vi käka vår middag men maten är så äcklig!! Efter middagen blir det film det är Lettland idag igår var det finland. Men jag kmr bara somna som jah gjort hela dagen så fort jag suttit mig ned ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback