Du <3

2011-12-17 @ 12:26:48 | Allmänt
Du får mig att bli den jag en gång var och den jag alltid velat <3

Gårddagen blev en jättebra kväll! med tjejer och killar! Det blev hur trevligt och bra som helst!!

Kvällen började hos kattis som har fyllt år och sen KC där iof massviss av mina kompisar blev utslängda ^^ vissa fanns de egentligen inte ens någon anledning för!





Det slutade med att jag var själv tappade bort alla o så jag missade även bussen... men tur har man en viss person som bor i närheten så man kunde gå dit ist! ^^ ;P



Sen åkte jag hem imorse för att ha min ridlektion och nu blir det uppehåll i två - tre veckor! :))






Just nu håller jag på att färga håret!! möörkt. Nästa gång jag färgar ska jag börja göra ljusa slingor!




Idag ska jag baka inför säljning i en kyrka imorgon! och kvällen vet jag inte en!



Ha en bra dag! :))


Ett tag sen på KC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback