Kööörkooort!!!!!

2011-12-05 @ 18:28:38 | Allmänt

FUUUCKING KÖÖÖÖRKOOORT!!!!!!

Äntligen!!!



Har haft sådana grova problem med trafikvägverket för dr är så värdelösa!!

Men ett stort tack iaf!



Jag fick köra med samma "sur gubbe" som sist och han skrämde livet ur mig.. Men jag lyckades komma över rädslan och den där dumma bilen jag hatar att köra med!! :DD äntligen!


Fortfarande chockad att jag lyckades! Inte en vecka har gått jag faila och nu klara jag de!!!


Tacka gudarna för de för annars hade jag gett upp på riktigt!!

Jag tkr att de kan trycka ned en lite när man failar..



Men idag gick det bra!! :D


Trots att jag gjorde två misstag först råka jag köra i fel fil men lyckades rätta till de bra men sen råka jag få motorstop mitt i vägen då jag skulle svänga ut hehehe... Meen lyckades fixa de snabbt :DDD




Det var allt för mig!



Ha en bra dag!!



Tyvärr kmr jag inte köra roadtripp idag är trött på att köra ^^ nerå har köer mkt idag,.



Så måste plugga! Och äta gai pad idag igen och min cheescake :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback