Nyårsafton !!

2011-12-31 @ 15:04:33 | Allmänt

Idag är det fan nyår !! Det trodde man aldrig !!!


Idag började jag fixa mig redan vid 1 tiden o så har jag städat lite o så!


Kvällen börjar med middag hemma med familjen ! Sen blir de hem till en kompis som har fest o sen fortsätter de så !!




Jag hoppas på att det blir en kul kväll iaf!!

För Mig blir typ alltid nyår misslyckat då man har så höga förväntningar och man vill att allt ska bli perfekt !


Men i år tar jag det som de kmr !!





Detta år har för mig varit ett väldigt bra, händelserikt men väldigt lärorikt år!!


Jag fyllde 18 och tog körkort o skaffa bil och mitt liv har blivit såå bra iår ! Jag ångrar ingeting ! Det har varit ett utav de bästa o roligaste åren i mitt liv iaf!!!



För nästa år har jag inte kommit på nått nyårs löfte ... Men jag hoppas det blir ett ännu bättre år! Och att jag förändras lite mer än vad jag gjort sen jag fyllde 18 ! Fast för tillfället kan de Inte bli så mkt bättre :)






Gott nytt år!! Hörs nästa år!!



Jag hoppas på att det blir mycket resor till varma ställen nästa år !! Och mycket händelserikt ! Då jag tar studententen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback