somliga borde inte ha körkort..

2011-12-08 @ 14:41:47 | Allmänt

Igår var jag som sagt hos en kompis o föra med några kompisar sen drog vi till garage o vissa blev ju utslängda så vi var på corner ett tag sen försökte vi ta oss hem. broder var ju såå full att han inte minns ett skit...


IDag hade jag sovmorgon sov hos en kompis och tog bilen till skolan men de fansn typ inga bra parkeringar o jag e itne bäst på parkera så.. fick lite problem ;P heheh....


Sen åkte jagh hem igen på lunchen lämna bilen o tog bussen till skolan..




idag har jag massor att plugga!! Ska träffa några ev. valp köpare osådär ... sen måste jag fortsätta plugga!






Ha en bra dag!




Ps. Jag ääälskar att köra bil!! Så fucking kuuul!!!!!!!!!! Sån frihet att ha EGEN bil och körkort!!! Inget slår de!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback