Grattis Maaaaaax!!! :D

2011-01-31 @ 21:47:52 | Allmänt
Idag fyller älskling år! <3 dock lite sent att säga de nu kanske ^^ Men idag har jag varit hemma från skolan var sjuk.. Jag åkte o käka lunch med pappa o några. Sen hem o blev skjutsad till max :) så har varit där heela dagen sen kom mamma och hämtade mig fast hon var ju såklart hos maxen ett tag också o så :)


Igår jobbade jag hela dagen från 10.00- 17.30 sen kom pappsen och hämtade mig (: jag var superduper trött dom sista två timmarna o var verkligen en zombiiee... de var jättejobbigt!!  Dock hade ju bror min väckt mig ett antal gr under den natten så inte konstigt.... Kanske därför jag e så sjuk idag liksom? får ingen vila liksom..



Jag borde ha pluggat odag men tiden räckte ju inte till liksom.. låg o sov till klockan 12 typ o hade en massa knasiiga drömmar men dom delar jag inte med mig här ;D




Nu ska jag göra nånting typ käka liite pappelsin ( apelsin) de e ju nyttigt ju! så ska jag väl passa på o vila så jag kan gå till skiolan imorogn! :D




Ha en bra kvälll!!



Jag och maxen på min skolavslutning i 8an! ;P han hade precis haft sin i 9an!




btw. De där svart/vita huset man ser i bakgrunden har jag bott i ! från jag var typ 3 - 8 år ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback