Hääärligt väder!

2011-01-03 @ 14:31:07 | Allmänt
Gud vad man blir glad när det är fint väder ute!  Tyvärr så har jag inte skrivit något inlägg på flera dagar har inte haft tiden till de.. ;P


Här är lite uppdatering från i Onsdags ;)


I onsdags åkte jag och lämna in pengar på banken ( jag sparar pengar till sommaren 11 då jag fyller 18 år och ska göra en massa saker ;D )




På torsdagen jobbade jag från 15.00 - 19.00

I fredags var det nyår men jobbade även då 07.00- 16.00.
På nyår åt jag hemma med familjen (: sen gick jag hem till mickis o föra därefter innan 12 slaget åkte vi ner till sätuna parken. Men de var inte så kul jag o min pojkvän fick raket på oss .. J*vla Idioter! MEN det gick bra ändå! som tur var...... Under resten av kvällen åkte vi till lite olika ställen kvällen blev inte så lyckad trots allt men förstod de.. Satsar på nästa nyår istället!








I lördags var jag med maxen hela dagen vi var hemma o lata oss heela dagen! :) jätteskönt!. och käkade  pizza!



På söndagen jobbade jag från 10.00- 17.00 sen åkte jag till pappa o käka och därefter till mickis under kvällen (;

Vi drack lite cider


och käkade chips..



samtidigt som vi gjorde ansiktsmask ;PP...




Micaelas mask syns btw inte ;PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback