LÖÖÖNIING!

2011-01-26 @ 17:54:31 | Allmänt

Imorse vaknade jag kl. 04.00!! på morgonen... Utav hade jag hade SKIIIT ONT i ena örat där jag har öroninflamation och i halsen som jag har fått fett ont i!!! Jag kunde inte sova så var tvungen att gå upp och ta massa grejer som skulle ta bort värken...


Igår skulle jag egentligen åkt in till akuten men de orkade jah inte^^ så fick en tid imorse ist. Så jag fick pencilin o grejer och nu kommer jag äta 5 st! mediciner om dagen! jag brukar inte ens käka massa piller för jag hatar sånt!! å bara för de får jag nu käka hur mkt som helst.. -.- hmm.. inte kul.



idag var de en lång dag men jag och tjejerna åkte iaf och käka kina lunch! MUMMSS.


Idag kom ju lönen!! :D Sen får jag dubbelt så mkt imorogn igen!! YEES!!!!! Eftersom jag har ju två jobb så två löner! NAJS ;D




HA en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback