lördag ridning- ledigh

2011-01-22 @ 14:44:50 | Allmänt
Igår ville jag inte ens gå till skolan jag pallade verkligen inte efter allt som har hänt o jag hade verkligen inte orken till de. Men jag tog mig upp en då för de var viktiga saker jag skulle göra i skolan.. så jag kom en timma sent o sen slutade jag redan vid ca 11.30.

Igår firade vi sofie som hade fyllt år jag mötte upp johanna så gick vi till ett par timmar. De var kul jag kunde tänka på annat ett tag. Efter de kom mickis o vi åkte till väsby ett tag också.


Idag vaknade jag jättetidigt o mådde jättedåligt och kunde inte sova men skulle ändå upp kl 08.00 för att åka till stallet. Jag trodde inte jag skulle klara av att rida idag trodde ja skulle få avbryta lektionen men det gick bättre än väntat.  Det bästa med att rida är att alla ens tankar, känslor glöms bort de enda man tänker på är hästen man är så koncentrerad och tänker inte på något annat. Det är helt underbart.


Nu håller jag på att fixa mig ska hem till mickis ett tag sen ska jag hem o käka med familjen o därefter bio.




ha de bra.


En bild från igår jag skrev EKMAN på Tonys gips.   De e jättetomt utan mina naglar jag hade :(








My heart still aches with sadness, and secret tears still flow. What it meant to love you - No one can ever know. But now I know you want me to mourn for you no more To remember all the happy times life still has much in store. Since you'll never be forgotten, I pledge to you today A hollowed place within my heart is where you'll always stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback