måndag kväll

2011-01-10 @ 23:17:51 | Allmänt

Go kväll!!  Vilken härlig dag det har varit idag!!  :D behövde bara ha en lektion på morgonen sen fick vi gå hem :D kl 11 var jag hemma odag och det var ett strålande fint väder var super nöjd! hela dagen! Jag åkte och träna sen solade jah! e så sjuukt blek nu! har inte tränat (föutom ridning) sen i slutet på oktober!!! Har inte haft tiden... har pluggat såå mycket och jobbat os.v... Så det var grymt! skönt att träna! :D


Efter träningen åkte jah hem vilade en stund för att sedan åka o jobba på söder (: har inte vart där på nästan en månad för att det är alltid jul stängt en vis tid. Så det var kul! (= Dock min 4de dag i rad,... som jag jobbar... ska försöka vara ledig denna helg! :)



Imorgon har jag en lång sovmorgon. Efter skolan ska jag åka och ta bort mina naglar :D äntligen!  vill verkligen... har tröttnad :OOO Jag trodde aldrig att jag skulle de... menmen gillar att vara äkta.. alltså sköta mina egna naglar iaf! alltså ha långa riktigta naglar utan förstärkning ;PP (Gelé)




Godnatteen!! Hörs imorogn!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback