Måndag- SKOLA!

2011-01-10 @ 08:52:53 | Allmänt
Fy då började skolan igen! började kännas som att jag hade gått ut skolan... LOvet kändes väldigt långt Men de är ju positvit! jag känner att jag har vilat ut smig ganska mycket och är redo för nya tag i skolan!


Igår var det ju söndag då sov jag i typ 4 timmar för på lördagen firade vi J. och jag kom hem vid halv 3 på natten tur att festen slutade 2 annars hade jag nog inte sovit något! För jag skulle ju upp kl 8 på morgen för att jobba i väsby C! Jag somnade kl halv 4 den natten ;PP


Igår kom jag upp trots allt och tog kvart över 9 bussen mot väsby och jobbade till 16.00 egentligen skulle ja sluta runt 5 men jag var tvungen att gå tidigare för att rida :)


Denna vecka har jag inget planerat! :D än... Idag ska jag åka till söder och jobba och jag måste boka tid för mina naglar.. Nu har jag bestämt mig jag ska ta bort dom - inte för att jag inte har råd nI ser ju hur mkt jag jobbar ;) Men efter att ha haft dom i över ett halvår tröttnar man if jag! På att åka och fixa dom hela tiden och ibland går dom sönder osv. orkar inte längre så jag ska ta en paus ett tag! :)



Igår gick min ena nagel sönder eller Gelen lossnade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback