Mina naglar är bort :( Buhuuuuu ;(

2011-01-11 @ 21:16:26 | Allmänt
Nu är mina naglar borta... känns jättekosntigt!! har ju haft dom i över ett halvår! :O ;( Dock kände jag att jah ville ha mina riktiga naglar nu ett tag och orkar inte springa hela tiden till salongen o fixa dom.. Så nu tar jag mig ett uppehåll!


När jag sitter och skriver på datan nu känns det rikitgt konstigt! har jättesvårt att skriva! :O är såå ovan :O har inga naglar alls kvar men är klumpigare än någonsin och jättekonstigt verkligen...



Alla vet ju hur ett par naglar ser ut och känner inte att jag vill lägga upp en bild på dom men nu ska ni få se hur mina naglar har sett ut tidigare! (:





Mina första naglar - som jag blev MYCKET nöjd med!!! Äälskade dom!





De här blev jag inte alls nöjd med..





Lite nöjdare med dom hära




Kom till ett nytt ställe. Blev nöjd igen- hade dessa i 2 månader (=





Dags för Jul tema!! ;)



dsc00745



NYÅRS TEMA  (sista) 





Jag tycker de känns jättebra att ha mina vanliga naglar igen docl väldigt konstigt men jag vänjer mig nog snart (: ska bli skönt att kunna göra vad jag vill utan att tänka på naglarna os.v. ! Jag kan ju alltid göra om dom igen ifall de är så! :) de e ju inga pengar problem utan bara tröttnat...  Men kommer såklart sakna dom!




Ha en trevlig kväll! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback