Omöjligt ju..

2011-01-12 @ 20:22:43 | Allmänt
idag åkte jag hem efter skolan duschade osv. för hade haft idrott sista lektionen sen kom mickis till mig och vi åkte till eurostop för att byta Wielmas tikskydd (mensblöja) IGEN men denna gång tog jag pengarna ist för att prova en annan strl. den första var lite liten och den andra var alldeles för stor... Såå.. får hitta  på någort annat men hon kmr ändå itne löpa igen förän typ ett halvår! så har tid att fixa ett nytt...


Idag när jag kom hem så möttes jag av en vääldigt glad vovve (wielma) som alltid dock! men såg i hennes mun att den var helt knaal rosa!! ni vet lite röd rosa som om hon hade ätit något rött tuggumi eller vad som. så brukaer man få den färgen som hon har i munnen.... jag ba eeehmm... jahaappp... satte igång och leta i huset vad det kunde vara.. men inte så lätt att hitta de heller då man bor i stort hus med massa saker i... men tror inte det kan vara något allvarligt hon har ju inte blviit konstig på nått sätt leker som vanligt.. men har en tanke på vad det kan vara hon har ätit.. men glömde bnyss bort vad jag tänkte på...


btw. Inga pipleksaker funkar till henne har köpt en mängd olika pip leksaker, latex, gossedjur allt möjligt.. men ändå lyckas hon bita sönder dom (pipen) så att de slutar pipa efter ca 20 min.. 

jag har även köpt lite latex figurer som hon älskar men efter en halvtimma har hon nästan käkat upp hela! ja bitit sönder dom! sämst kvalle asså.... -.-  Hon kommer f*n bajsa gummi imorgon!!


På fredag har vi Np i matte!!! :S:SS :((( :'(((( usch... Så ska försöka läsa lite ... och skippa sovmorgonen imorgon och gfå till skolan för att plugga matteeemaatikk..



HA EN TRFEVLIG KVÄLL!!




Wielmas favorit GRIS

Hon har dock inte lyckas bita sönder den här men hon äälskar att bita den i rumpan!




Och här är hennes nya figurer som hon har bitit sönder ben, huvud os.v. på! Stackars djur asså ;PP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback