Romme!! imorgon !! Hej öroninflamation..

2011-01-24 @ 23:08:38 | Allmänt
Hej igår jobbade jag hela dagen från 10.00- 17.00 i väsby centrum det gick bra (: Det var roliga tjejer som, jobbade så vi hade iaf kul. På kvällen efter jag kommit hem o duschat o sådant gick jag hem till mickis resten av kvällen :) 



Idag har jag också jobbat fast på söder och jag hade turen idag att Kajsa o Sara kom bästa tjejer! Vi jobbar ju tyvärr aldrig med varandra och ja o sara brukade alltid göra de men inte längre tyvärr.. Men kajsa kommer iaf jobba samma dagar (: Vi tre gick och käkade sushi idag på rasten trevligt <3 



Imorgon blir det Romme med skolan! skit kul! Men paaain ... har så J*vla ont på en del ställen på kroppen... så jag kommer fan gråta av smärta människorna i backarna kommer tro att jag är rädd fast jag har ont... :( 
Jag kan t.ex. säga att jag har öroninflamation.. så måste till doktorn i veckan med de.. För de såg inte spec bra ut. :/ Fick det i typ lördags då hade sjuuukt sjuuukt ont... Men sen har jag inte haft spec ont har kommit ibland bara..  




Nu ska jag hoppa in i duschen os.v. sen ska jag sova!  SKA VARA I SKOLAN 06.30 !!


ha det bra!




Jag o jimmy ( Jag e en bebis ) med "nappflaska" och snuttefilt (som inte syns)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback