Romme!!

2011-01-26 @ 17:38:39 | Allmänt
Dagen blev lyckad i Romme (:  Mamma kom in och väckte mig kvart över 6 och bussen gick halv 7 från skolan!! Ohshiit! Jag skyndade mig upp och som tur var stod max där och tog alla sakerna som  skulle med medan jag satt på mig mina kläder. jag hann inte ens borsta håret! eller sminka mig eller något!! men de gick bra iaf.. Vi hann med bussen.

När vi kom fram hade både jag och Max allting så vi slapp hyra! skööönt!!! Det var fett mkt människor som skulle hyra de fanns dom som fick kö nr 120 ! kuul.  SÅ jag och Max kunde börja åka direkt (: Det var ingen sol och riktigt kallt! så redan efter 2 timmar vi kom fram åkte jag o max och käkade lunch. Där satt vi i hela 2 timmar! Sen när vi kom uit igen hade solen tittat fram och det var riktigt mysigt att åka :)

Vid kvart i fyra fick man åka upp sista gången och vid 15.40 var jag och Maxen högst upp och där fann det ett ställe man kunde fika på jättefin utsikt! :D så vi blev dem sista som fick komma in och fika så satt vi där till typ 5 över 4 .. och våran buss gick 16.15 men eftersom vi inte hade ngt att lämna in kunde vi bara åka ned direkt till våran buss.


Dagen blev lyckad och det var riktigt mysigt att åka efter lunch nä solen hade kommit fram! :)




Innan lunchen ;)












Våran luuncch Bestod av ::





Efter lunchen när solen kommit (:




fika huset på toppen (:

Muummss!



Utsikten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback