Såå JA!!

2011-01-13 @ 21:53:53 | Allmänt
Undrar om det bara verkar vara jag som pluggat en aning till matte np imorgon?? Jag har vart hemma hela dagen inte gjort en smack mer än att dega o sega o sova lite med lillan (; 


Har föröskt plugga men de har inte gått någe vidare förän nu för ett tag sen då jag lyckades hitta mig en plats som funkade bra att fokusera på.. :) så nu har man kommit en bit iaf.



Dagens händelser: Idag har jag tränat wielma ett steg längre i att vara lös (Hon e jäätteduktig) Hon e grym på att lyssna! Men hon vill ändå gärna springa fram till andra människor och hundar. Så idag lyckades hon att inte springa fram till människor! :D det kom en hel del på promenaden idag och hon brydde sig inte ett skit ´hade endast fokus på mig och gick fint hela tiden när jag bad henne då de kom folk! :D folk stod och skotta snö på vägen och hon gick bara glatt förbi efter mig! :) så duktig! man blir glad över att ha lyckats...

en annan ny sak hon  har lyckats med idag för första gången gick hon själv in och la sig i mitt rum och stannade för att sova. Annars brukar hon alltid vara där alla är eller springa efter mig vart jag än går. det är sällan hon kan stanna o vänta tills jag kommer tillbaka om jag behöver gå ut från rummet! (:
men idag när jag gick in i rummet och hade vart på ett annat ställe i en timme och resten av la familia var i köket så låg hon själv i mitt rum o sov!  Det tkr jag e bra! då de e fett drygt att hon aldirg kan bara stannna lite utan måste genast följa efter vart man än går... 




Nu ska jag plugga liite till!! Sen är det bara att sova! så hörs vi efter provet imorogn!! Börjar 08.15 + 4 timmar fram sen hem kanaske kommer hem tidigare (=


ha en trevlig kväll!!



Wielly sover i en filt i mitt knä! (bild från i somras)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback