SHOPPPPPIIIING!!!!

2011-01-28 @ 17:23:34 | Allmänt
FREAK! Jag är f*n värre än värst! på att shoppa!! heelt otrolig!! Jag förstår inte hur jag lyckas köpa så mycket kläder hela tiden! Ser jasg inte att det verkligen inte! får plats med någe mer kläder i min garderob!! Som är dessutom ny rensad! jisseess....... Jag har köpt hur mycket nytt som helst i december och fortfarande inte använt allt.. Så går jag nu och köper sjuuuukt mycket mer!! Jag är helt galen alltså..



Igår åkte jag och mickis till kista jag skulle köpa ETT nytt plagg... knappt de... Jag skulle också köpte present till maxen som snart fyller år (:


De sluta med att jag hitta de jag ville ha till max men jag köpte också det jag VERKLIGEN inte skulle köpa! så typiskt! EN Munkjacka och ett par byxor..... Har köpte massa nya byxor och munkis... Jag köpte även tights ..(:



Ett par byxor jag köpte igår 99kr: 
 
Dom ser mycket snyggare ut i verkligheten än på bilden iaf (=



MIn rosa munkjacka jah köpte 99kr



Sen köpte jag lite annat också men det var iaf billigt (:



Idag var jag mickis o jimmy på ett lager där dom säljer Jack and jones och typ Veromoda kläder!! ALLT 50 KR!!!!!!

HEEELT SJUKT VAR DET!!! VIssa Kläder som inte ens har kommit ut i butiken och hur mycket som helst! Rena drömmmen!!!!   Så klart jag köper huuuur mycket som heelst!!! :D

 


Det här köpte jag plus lite till!!!










Det här köpte jah till mig själv det är då bl.a TVÅ koftor, TRE byxor, EN kläning, TRE t-shirts TVÅ långarmade fit tröjor till typ tights.

Sen köpte jagh lite till maxen o mamma (: Sammanlagt betalade jag 700kr och ALLT kostade 50 Kr!!



Nu lägger jag in resten av lönerna på banken ;PP bäst så..


Ja o mikckiiss igår i en frisör salong i väsby...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback