Söndag! LEEEEDIIIIG! :D

2011-01-16 @ 14:22:24 | Allmänt
det har vart grymt att få vara ledig denna helg och inte ha plugg heller... Så kommer dt dock inte se ut den närmaste tiden.. :(



Den här helgen har jag gått ut både fredag och lördag för att passa på nu när jag inte ska upp tidigt.. Jag kommer inte orka vara ute länge när jag ska jobba i väsby sen.. för det är riktigt jobbigt! Jobbet asså.. men när jag åker till söder och ska jobba har jag aldrig haft problem att komma bakis osv. inte lika jobbigt jobb alltså fysiskt... (:


I fredags träffade jag mic´kis och lina vi satt hos min fader o drack hela kvällen och pratade en massa (: det var trevligt!

Igår red jah på morognen sen var jag hemma o sov hela dagen o bara segade. på kvällen åkte jag till väsby, det var faktiskt ett tag sen nu! efter väsby passade jah på och vara ute längre så jag åkte hem till fia och var där ett tag :)



Idag fick jag sova hur länge jag ville.. det får jag aldrig.. Dock så är det typiskt när jag väl får sova längre ska hunden upp tidigt!!! Vilket hon aaaldrig gör annars! -.- Så var tvungen att gå ut med henne vid 9 sen gick jag o la mig igen :)



Idag ska jag åka till stallet (brukar inte göra de på söndagar) ska hoppa! :D så ska städa rummet o fixa lite osv. för sen kommer maxen också han har ju vart sjuk hela veckan ;p  



ha en trevlig dag!!



Tyvärr blev de inga bilder!


Wielma häromdan hon hade lagt sig i sin runda leksak.. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback