Tisdag lektioner?

2011-01-18 @ 16:21:17 | Allmänt
Igår hade vi endast två lektioner sen åkte jag och brudarna till brödis o fika och därefter åkte jag hem en stund och sen tbx till centrum för att möta upp tjejerna igen och sen tog vi en sväng till stan och var där ett tag kollade lite osv..


Igår jobbade jag gick väl sådär... förstår inte vad mitt problem på söder har blivit? Älskar "jobbet" mer än vad jag älskar ämnet? Svårt att förklara vad jag menar...


Idag började det nya schemat sovmorgon varje dag förutom fredagar till 09.35. Första lektionen började ett nytt ämnde "Naturkunskap" ett väldigt fruktat ämne.. enligt mig. Men det gick bra vi hade en ny lärare som jag har träffat förut han brukade hjälpa mig med matten... och han e snäll osv. duktig kan mycket ämnen och är väldigt clever... hallå han har ju Nk... och forskar osv. en väldig nörd! om jag får säga så... han sa ju bl.a att han också spelar mkt data.... hmm... Såklart.... och även typ gått på universitet i 10 år!?


aja ett väldigt tråkigt ämne som kan bli bra och helt okej men en bra lärare han? verkar så! :) Here I come! Your favorite girl! ;) 

Efter Nk var det historia var kvar en liten stund sen drog vi o tjejerna och åt på donken (gjorde vi igår efter fikat med) sen åkte vi till spanska lektion och sen var min aktiekunskap inställd! :D


idag blir det att vara med max han har ju bott hos mig ett par dagar nu (;




Ha en fortsatt bra dag!



Om Mindre än en måndad har jag och Max TRE ÅR!!!  14/2- 07 :O :D tiden har gått sååå fort!!


0Jag på våran 1 års dag.    "jättesöt bild"




Jag och Max på våran 2 års dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback