Tisdag! Ta bort naglar..

2011-01-11 @ 16:20:16 | Allmänt
Idag hade jag åter igen bara en lektion, fick sovmorgon och sen andra lektionen hade vi och sista lektione men den sket man ju i..



Idag har jag bokat min tid för att ta bort mina naglar!! :D LÄngtar ... ^^ faktiskt...! :)


Idag har jag också ringt och sagt att jag inte kommer kunna jobba i helgen ska plugga och rida mkt så orkar inte stressa som förra helgen.. (: dessutom har jag jobbat så mkt flera helger i rad. Såå men känner ångest över att jag inte ska jobba i helgen :( känner mig jättedum.... borde inte känna så men jag e en sådan arbetsnarkoman o bara tänker på massa pengar heela tiden....




Ni Minns dom där Gstar byxorna jag snackade om som var helt slut överallt? ;)
 
Jag ljög jah fick tag på dom sista byxorna i mina stl för ett tag sen!  De fanns bara jättestora byxor kvar men dom lär ju vara slut nu ;D För de kommer inte få in några fler sådana byxor heller!! :D De skulle bara få ett x- antal stycken och dom tog slut överallt efter tre veckor!! Jättepoulära! Till och med Alla ( Killar och Tjejer) på Gstar butikerna går runt med sånna ! ;O   Men gillar inte när randoms härmaer mig så jag ville inte säga då innan ag viste att de var helt slut  ... ;PP SÅ säger de nu!!




Såå JÄvla PORRIGA!!!! :OOO ÄLSKAR DOM!

1 400kr GSTAR RAW











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback