Torsdag!

2011-01-06 @ 19:09:42 | Allmänt
Idag började jag jobbet i Väsby c kl. 12.00- 17.00 Det var en lugn dag idag och dagen gick bra! :) Imorgon är man ledig och sen jobbar man lördag och söndag..



Igår åkte jag och mickis till kista för att leta efter ett par Gstar raw byxor som är slut i hela stockholm som ockkså aldrig mer kommer in!... de kom för 3 veckor sen och allt är slutsålt... Vääldigt populära är dom!! Ett par army byxor Skiit snygga!!!

Efter kista åkte jag o mickis hem en stund sen bokade vi en bowling bana :D så vi åkte till väsby och spela bowling i våra OnePieces! Hahaah... Snacka om att folk kolla på oss ;PPP


Nu har jag duschat o fixat mig för snart kommer maxen! Då ska vi äta middag och sen Bakelser jag fick med mig hem från jobbet!! :DD











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback