UNDERBAAART!!:D

2011-01-14 @ 12:50:04 | Allmänt
SÅ nu är matte b np äntligen över! Vill inte säga hur det har gått,men de var rätt svårt!


proevt tog mig typ 2 timmar att göra.. man fick sitta i 4 timmar! efter provet gick jag till min lärare för att snacka om netyg osv. i religon! Fick det betyget jag önska! så hon sa att jag inte behövde göra massa grejer för att höja mig för jag hade redan betyget klart! :D  AWSOMMEEE!!!! Det betyder att jag är HEELT PLUGG FRI!! denna heeelg  :DDD UNDERBART!! Jag hade en del att göra annars i religon men slapp ALLT! YEES!!!


Så denna helg har jag varken plugg eller jobb!!! Hur bra kan de inte bli liksom!! EN sådan här helg kommer det inte bli på länge efter denna!! :( Så ska försöka ha kul!!





HA en trevlig heelg!!!!1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback