YEES!!!! SKOLAN INSTÄÄLLD!! :D

2011-01-13 @ 09:34:28 | Allmänt
IDag skulle jag åkt till skolan 08.15 egentligen började jag 09.35 men skulle plugga matte. Så när alarmet ringde vägrade jag gå upp stängde av alarmet hela tiden sen slutade med att jag försov mig men när jag väl kom upp kunde jag välja mellan att ta en lång dusch eller springa till bussen och plugga lite matte skulle jag hinna. Men kände ändå mer för att ta duschen såklart.. eftersom tiden var knappt att jag skulle hinna plugga ngt o hinna få hjälp om jag skulle behöva. Så när jag kommit ut ur duschen o börjat sminka mig FICK JAG DET FANTASTISKA SAMTALET. Johanna <3 Hon sa SKOLAN ÄR INSTÄLLD!! :D YEEEES!! och idag går jag i skolan enda till kl. 16.00!! såå FAAN vad najs!!


Min magkänsla e bäst. Tänk om jag hade åkt till skolan och stressat o skit sen hade vi ingen.. VILKEN TUR JA HAR!! :D 




Idag ska jag plugga matte. och sen funtar jag på att åka till söder och träffa mina söta kollegor jag aldrig får träffa när jag jobbar för vi jobbar inte längre på samma dagar :(  Men så ska försöka plugga massa matte  innan så kan jag åka och jobba på södeer! :DD



Ha en bra daaagg!!!



Sist vi sågs var det på jul kryssningen den dagen sista jobbet var öppet inna jul stängt! :)


Jag o sara dansar och bredviid två till från jobbet.



Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 12:23:02
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback