Alice Cooper!!

2011-07-05 @ 00:37:27 | Allmänt
Jag har velat uppdatera varje dag men mitt internet har inte funkat hemma!?? av någon konstig anledning!





Idag har jag jobbat, då menar jag verkligen jobbat! ett par timmar iaf hela gänget har varit på en fritidsgård och typ städat utanför o soppat, kratat rensat ogräs o grejer!! Snacka om att jag gör olika saker varje gång! :O



Idag fick jag sluta 2.5 timme tidigare! Var längesen jag sluta så sent! ;P EFter det skyndade jag mig hem för att fixa mig för att åka in till Grönan o se ALICE COOPER! Såå AWESOME! :D




TYvärr så hade ja inte med mig en kamera o på mobilen funkar den ju tvr inte! Vi fick iaf GRYMAST! platser!! Så alla bad ju mig ta kort med deras kameror (randoms!)  de va ju liite keft.. Att själv inte ens ha ngn liksom..


Idag kom vi in till grönan några timmar innan de börja så jag o gänget sprang runt där käkade o så jättekul! :)




Jag hade svarta högklackat! dock intee smart! Jag tänkte att jag skulle se lite.. men sluta med att det var heelt onödigt!  Plus att jag ramla ned från ett staket bland massa människor på grund av dom!! :O ;(


D va ja rhode, johanna, elin & hannes








Johanna såå sööt! :D Had epå sig de hade vunnit! ;P





Maxen var dr också! :)



Max vann en jättesöt apa till mig! :D Där de står I<3You :D Såå söt <33 ÄÄLSKAR nallar! Speciellt apor! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback