ÄNTLIGEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-16 @ 11:36:17 | Allmänt
NU jävlar är man fan med 18 åååårrr!!!! DET VAR PÅ TIDEN!!!!!!! Omg jag kan knappt tro att de inte är saaant!!! :D:D  Shit asså! SÅ UNDerbaaART!!!!!!


Igår hade jag middag hemma hos mig vi grillade och så det blev 11 tjejer här!!! DE BÄSTA!!! Tyvärr så saknade jag väldigt mycket RHode o Johanna!!! Som är i Finland!!!


Efter middagen 23.13 tog vi bussen till KC!! :D Så var jag där utanför vid kvart i 12 eftersom jag fyllde år efter 12 så fick jag vänta!! I EN KVART!!! Alla stod där inanför och väntade på mig! Hahah.. 

Kvällen på KC bleev skit kul!! Jag hade så jävla roligt!! Fick inet så mycket tid till att dricka sprang runt överallt ist! De var inte sååå många där fast de blev skit kul ändå! Eftersom att alla mina tjejer som inte var 18 år lyckades komma on igår!! Och det var ju en del på KC iaf! MEN KUL SOM FAN HADE JAG IGÅR!!! Fett glad blev en så sjuukt lyckad kväll!!!!!!!!!!!!



TACK ALLA SOM FÖRGYLLDE MIN KVÄLL!! Och Som kom för min skull!!!! <33


Jag hittar inte sladden till Kameran så alla bilder kommer upp snart! Så firt jag hittat den!!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback