Chiilll

2011-07-02 @ 10:29:45 | Allmänt
Igår mötte jag kollegorna vid centrum vi skulle fortsätta inventera konst. Men sen upptäckte vi efter 5 min att en viss person hade redan gjort allt!

Så vi stod och funderade äöver vad vi skulle göra i 30 min men vi kom inte på nått så vi åkte hem igen!


Efter jobbet träffade jag sara o lottis vi åkte runt lite över allt, sen åkte jag och sara o käka Sushi! mummsss.. Och efter de åkte vi och köpte hundmat o så :)


Igår träffade jag även max på eftermiddagen jag följde med han en sväng till stan och sen var vi hemma hela kvällen,Dock hann h badade i poolen såå skönt... sen klippte jag hans hår och så avslutade vi kvvällen med film o godis (:


Han äta upp allt godis innan ens filmen var igång! ^^





Nu ska jag träffa sara sen vet jag inte vad som händer! Det återstår att se! ;)



Ha en trevlig dah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback