En veecka kvar!!

2011-07-08 @ 15:14:08 | Allmänt
För då ska jag fixa sönder mig o fucka ur på krogeen!! :D:D



Igår jobbade jag till kl 15.00 (två timmar tidigare) under dagen hade vi varit på kommunhuset och arbetat i deras arkiv med att lägga papper från 2009 pärmar i små kartonger och sen sätta tbx kartongerna där pärmarna stod samt att lägga etiketterna som vat på pärmarna, klistra dom på kartongerna. Och lägga pärmarna i en hög.

De var ett jätttedrygt arbete som tog en väldigt lång tid och de var väldigt mkt att göra! Jag började sen kom resten av gänger, så vi var 6 st som höll på me de hela dagen! Då gick det ju myycket mycket fortare!!


Igår när jag kom hem åkte jag sen till DB, Döskalleberget och bada med mikis och mickis. Sen åkte vi hem fixa oss så övningskörde jah och hämtade mickis och mickis o sedn åkte vi till Steninge badet! och var där under kvällen.




IDag var det den allra sista dagen på de här jobbet! :D ;( SKÖÖNT! men jag kommer sakna alla! vi jobbade ihop i tre veckor! det har gått såå ssjuut jävla fort asså!!! Känns som vi just avklarat första veckan!




Som avskedresent fick vi två biljetter till midgårdsbadet! ;D :D





Nu ska jag fixa mig för sen ska jag och mickis åka till..... ÖVERAsKning till henne! :D



TYvärr så kan jag inte lägga in bilder just nu för min kamera funkar ej!! :(





Ha en bra daaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback