ESTLAND!!!

2011-07-31 @ 11:21:35 | Allmänt
Nu håller jag på att packar klart det sista för jobb resan till ESLAND! :D Jag kommer vara där i en vecka. Vi är 30 ungdomar från 7 länder sammanlangt som ska dit och bo o leva tsm och göra massa saker ihop, en sak är att vi ska åka runt i Estland och fotografera osv.,..



Igår drog jag in till Uppsala och festade med kompisar och kusinerna ! Det var skiit kul! Först drog vi tjejer till Framfickan och föra lite sen till Saluhallen ! Sjukt najs ställe!! Vi kommer dit det är hur låång kö som helst! typ 200 m och massa människor! Men min kusin kommer ut och häntar mig för de var VIP! ;) Så jag slapp betala inträdde och stå i en kö som skulle ta typ 50 min!! Jag kommer in i VIP grejen och de är hur mycket dricka o skit som helst!! Behövde inte betala nåånting föt någo! SJUKT NAJS allså!! :O :D Jättefint ställe btw...




Lite bilder



Vi satt typ i mitten vid vattnet!














Ha en bra vecka!! Jag kmr blogga därifrån! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback