Fredag lördag o sööndag!

2011-07-10 @ 13:19:23 | Allmänt
I fredags bjöd jag MiCaela på grönan! Det var hennes överraskning/ födelsedags present från mig. TYVÄRR så hann jag redan försäga mig på bussen.... ^^   Men men det gick bra ändå! Vi hade en väldigt kul dag hon och jag på grönan. Tyvärr slutade kvällen lite sämre... Menmen... NU vet man de!


Igår åkte jag och badade med  MiKaela på Db! Mycket härligt var de då det var så varmt! Vi var där ett par timmar sen åkte vi och käk pizza och efter de åkte vi tbx! Sen träffade jag även Sara en stund, men även den här kvällen fick ett sämre slut.

Igår åkte jag även och fixade ett nytt pass o legg! Äntligen. Nu är det även bestämt att jag ska åka till Estland en vecka i slutet på juli! Med 5 andra, det är en jobb resa! Bra för CV! ;D Det ska bli spännande då det kommer vara ungdomar från Estland, Lettland, Litauen, Tyskland, och typ Finland där!


Sen ska man väl försöka åka till Grekland eller något vill verkligen men det återstår att se om de ens blir av!






Nu ska jag fixa mig! Sen ska jag åka och fixa mina naglar!! :D lika kul vaarje gång! :D


Idag ska jah även planera inför middagen på fredag då alla bästa tjejer ska gå på krogen tsm! :D

Ha en bra dag! Bilder kommer sen!!



Jag och MIKAELA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback