Internet funkar!!

2011-07-26 @ 18:28:50 | Allmänt
Äntligen har jag fått igång internet...

Nu har även min kamera i iphonen börjat fungera!!!! :O :O den har inte gjort de på fett länge... sjukt störigt!!

Tyvärr så hittar jag fortfarande inte sladden till kameran där alla mina bilder finns..! ;(

Igår så åkte jag och Ahlm till kista o shoppa lite eller nja,. jag köpte två tröjor!! Sjukt fina ! :D

Efter de åkte vi hem till mig där alex o hans kompisar var så fick vi med dom till Corner! ;PP höhö... måndag höhö..  Men men de varkul! sen åkte vi hem o badaade!




Nu har precis mamma o hennes kille kommit hem, jag har varit ensam hemma i typ tvåm veckor så de e full rulle just nu!



Idag ska nog träffa borgvall sen kanske vi drar till Corner! får se ;P


Som sagt man får passa på medan man är ledig! :O ..




De här köpte jag! :D


Den här har jag velat ha jääättelänge! men inte vetat vart man köpte en sån!












Jag igår när jah somnade ;P Fast klockan var typ 05.00 så..








HÖRS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback