Kroooogeeen!!

2011-07-29 @ 00:41:40 | Allmänt
Jag har ju som ni veet... Varit ute (krogen) VAARJEE DAAAG sen jag blev 18 år! Är ni förvånde?? Inte jag.......

Jag har varit ute 8 dagar i rad... MEN idag har jag inte druckit alkohol!! Dock hade jag tänkt de! Men hitta tyvärr ingen som ville ...


Såhär har det sett ut sen jag blev 18..

15 juli- KC
16 (jag fyller år)- Entourage

Söndag och måndag drack jag inte (hade lite saker då...)


Tisdag- Corner

Onsdag- KC

Torsdag- Bryggan

Fredag- KC

Lördag- Entourage

Söndag- VILA

MÅndag- Corner

Tisdag- Corner

Onsdag- KC

Torsdag- IDAG (VILA)..



Fredag och lördag ska jag UUUTT!!!!!


Så har mina kvällar sett ut ^^...... SÅ ja ni får kalla mig ALKIS/ Partypingla som de flesta gör!


Men såhär är det. På Söndag åker jag och jobbar i Estland en VECKA!

Sen kommer jag börja vara ute som vanligt MEN de är inte långt kvar på sommaren och jag kommer inte kunna gå ut som jag gör nu!! Jag kommer ha JOBB och SKOLA!! Dock har jag ju sagt upp mig från väsby så jag kommer ju iaf ha ett liv och kommer kunna gå ut med mina vänner då :)




Tyvärr så har det inte blivit särskilt mycket bilder då jag inte har haft en kamera.. Min vanliga kamera hittar jag inte sladdeen så jag kan föra över bilder... och min mobil har inte funkat på länge!! Men nu gör den de! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback