LÖÖÖÖN!!! NAAAJS!

2011-07-27 @ 15:02:11 | Allmänt

J*vlar vilken grym lön jag fick denna månad!! Trots att jag knappt har jobbat något! ;PP Sjukt najs.., Jag har ju råd att flytta hemifrån nu!! Synd bara att alla mina planer sprack..



Igår drog jag hem till Jesse o va med J. och A. Sen drog vi vidare till Corner och var där hela kvällen jag hade turen att träffa peelin dör! :D så slutade med att vi höngde tsm hela kvällen och sen följde vi med hem till Ali ,jag , elin K. och M. Och var där ^^ Jag klippte M. hår eller ja rakade,,, Hahah ;P de var kul. Sen åkte ja hem till Elin i soov.





Igår





en viss person kom in med en heel del dricka och SHOTS! ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback