Lugn kväll!

2011-07-24 @ 23:16:26 | Allmänt
Igår Blev det 5de dagen i rak jag går på krogen! Då drog vi till Entourage! Det blev en kul kväll med mycket händelser! Jag har ju som sagt vänt på dygnet lagt mig vid 6-7 varje morgon! Så ikväll bestämde jag mih för att ta de lugnt. Dock känns det förjävligt att vara ensam nu efter alla dessa dagar på krogen med alla människor!! :( Jag skulle lätt kunnat gå ut ikväll med men är lite seg känner jag och behöver vila även fast jah känner mig helt pigg trots alla dagar. Men iaf ska jag vila upp mih och vända tbx på dygnet! Och ladda inför nästa veckas uteliv!! :D längtar! ^^ Idag har jag städat, träffar ahlm och även Max ! Vi har pratat och de gick bra!! Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback