LUUUGNT!! Faktiskt!

2011-07-29 @ 00:48:06 | Allmänt
Idag har jag vaknat upp, och skyndat mig till Kinan och käkat med mickis o pelin.

SEn drog jag och mickis och badade på midgårdsbadet (:

Därefter fixade vi oss åkte till bryggan o kääka!!


Sen skulle vi till bryggan igen men mickis orkade inte osv. så vi sket i det idag och satt hemma hos henne o titta fim!!


MEN imorgon och lördag blir det UTGÅNG!!!!!!!! :D




Igår så va jag på bolaget sen åkte jag hem badade o grilla efter de så började fxade mig för sen skulle jag och mickis till Ali på förkrök och därefter till KC!!




Bilder från när jag baada (;







Min poool!!






Mateen







Imorgon ska jah och mickis fixa pass till henne sen ska vi till STINSEN o shoppa.. (:




GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback