Mitt internet funkar inte..

2011-07-22 @ 17:49:45 | Allmänt
Nu får jag blogga från mobilen för mitt internet vägrar funka .. De har inte gjort det på flera dagar! Denna vecka har varit skit! Rent ut sagt. Förutom att jag har gått på krogen varje dag (ja även i tisdags!) de har varit rätt kul och en hel del är faktiskt ute! Som ni nog redan vet så är de tyvärr slut mellan mig och Max! Jättetråkigt! Verkligen :( ville verkligen inte att de skulle ta slut men ibland går de inte bara.. Vi skulle ha varit tsm i 3.5 år! I agusti. Som många vet så har vi kämpat så otroligt Mkt för vårat förhållande de har verkligen funnits en vilja! Och jag skulle kunna se oss tsm livet ut vi var ändå som gjorda för varann. De var liksom " Max och Bella" vi har varit med om så sjuukt mkt och gjort så mycket! De är lite hårt när man har varit tsm under dom år där det händer som mest under ens liv och man växer upp. De känns lite som om man slits i stycken då man har vuxit ihop liksom.. de är som delar av ens kropp som slits bort som man har skapat tsm. Jag hoppas och man vet aldrig men kanske blir man ihop igen om en tid framåt då vi båda har vuxit ännu mer och mognat. Och skaffat oss en annan livsstil...,, men men man vet aldrig ! :/ Ikväll blir det utgång till KC ! Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback