Sitter på jobbet..

2011-07-06 @ 09:48:25 | Allmänt
Tjejerna tyckte att vi skulle komma kl 9 till jobbet idag för att en av personalen bad oss göra de vilket skulle vara helt lönlöst son jag viste, på alla sätt och vis! För de första bestämmer inte hon. För det andra så finns de ingen anledning. Bara heelt onödigt. Dagens uppgift är att sitta i kommun huset på ett kontor och ringa till kommunens ungdomar som går i 8an och 9an. Vi har gjort ett par frågor angående fritidsgårdar och fritidsaktiviteter. Det är typ som en undersökning. Jag tycker det ska bli kul att ringa runt :) sen är jah ju själv telefonförsäljare. (; Men men igår kunde jag inte somna på grund av allergin mot katten! :'( jah är som jag vore jätteförkyld. Men jag ska äta medicin idag o se om de blir bättre annars får jag nog ge bort henne :( Just nu sitter jag och väntar på att jav ska få en telefon och ringa 300 samtal! Idag ska jag nog om jag hinner boka tider för klippning, färgning, hårförlängning och hos en stylist! De är till min 18 års dag ! Och ja jag är en riktig satsare! Har räknat ut att allt kommer typ gå på 5000 kr!! Och på söndag ska jag fixa om mina naglar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback