YEEES! I made it!

2011-07-12 @ 00:09:14 | Allmänt
JAAA JAG KLARA HAALKAN! :D :D De var fett läätt! :D så skönt att nu är det övr! Tog 4 timmar!


Efter halkan kom pappa och hämta mig sen åkte vi till faster o skulle göralite grejer jag träffa även min kusin som jag inte träffat på typ 3 år! För han bor numera i USA och har pluggat 4 år på FINANS linjen o greejer.. Värsta ju! HAn har samma utbildning som VDn på VISA! och många kända mera... Vill också! NU ska han även plugga VIDARE inom samma ämne och gå på en " Högre nivå! :O .... Han skulle kunna bli president med de han har..... Han vill iaf bli Fond Valtare!


Nog om de. DÄrefter åkte jag hem och har nu färgat håret oså.. Jag färgade ljusa slingor sen färgade jag hela överhåret blondare.. tänkte göra brunt underhår! och de skule vara snyggare om jag då vat ännu ljusare! Men får se imorgon hur de ser ut.. om de ser hemskt ut färgar jag allt brunt!




Imorgon ska jag plugga teori och åka till stan o försöka hitta snygga skor o klänning osv. till krogen!





Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback