baakiiis

2011-06-05 @ 18:54:58 | Allmänt

I igår firade vi fia som också har fyllt år! vi var ute på landet hela kvällen först grillade vi tjejer sen kom resten av alla människor! Jäätterolig kväll!


Vaknade upp idag och var lite bakis.. jaah de blev en hel del igår! ;PP Men kul de var de!



J
ag har haft en heel del firande denna vecka ser jag! ;PP höhö men det har varit väldigt kul också! :D



Idag har jag även varit hos maxen hela dagen <3 vi sov hos han.

idag badade vi i hans pool o sola nakna (; Sen åkte vi och köpte kol så grillade vi köttet som blev kvar från igår när jag åt hos fia!  :D




Bilder från fiiaa <33



Fiaa o jasmaa <33



Jag och Carroo<33


Jag och Johanna <33




jasmine jag o Linn <33




Inte väärldens bästa bilder!! ;PP höhö meen men bjuder på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback