Ett år!

2011-06-12 @ 15:50:50 | Allmänt

Den 10 Juni var det 1år sen jag fick Wielma! :D och den 9 juni Iår så fick jag kattungen! ;P


Igår så var jag heelt slut! Jag hade inte sovit särskilt mycket..

Igår var det ju suuupe varmt ute!!! så jag lyckades faktiskt vara ute i poolen i flera timmar och sola! As skönt!! så tacksam att man har en hyffsat stor pool så man kan ligga där utan att nåhon ser en o så . så jävla skönt!

Man orkade heller inte gå till stranden eller något eftersom det var så vamt som det var.. då är det perfekt att ha en pool! :D




När jag precis fått Wielma! :D






Kattungen Miss Li !


Så sjuukt liten! Hon kan inte vara 12 veckor... Jag ger henne välling! På måndag ska jag till veterinären med henne så de kan undersöka henne o sånt. Avmaskning o vaccin osv. :)









Idag ska jag nu övningsköra sen måse jag plugga! faktiskt., jag fick en sista grej för att få de betyg jag vill ha.. ;( hoppas det går fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback