Första dagen på de nya jobbet!

2011-06-20 @ 17:10:20 | Allmänt
Mer chill jobb får man ju leta efter!!


Idag började jag kl. 10.00 jag kommer dit får reda på lte info osv. sen får vi varsin uppgift jag och två tjejer fick gå till kommun huset och hämta kuvert, addresser och lappar som ska postas. Så fick vi gå tbx skriva addresserna på kuverten sen gick vi och lämna dom på kommunhuset igen sen hade vi en timma lunch och då gick vi och käka på kina  bufén! ;D

Sen kommer vi tbx vid 1 då skulle några "konsnärer" komma samt barn i typ 12 års åldern. ;P Så vi satt där och pyssla i ett par timmar!

Barnen som var där hade ju liksom betalat för att pyssla.. medan vi fick BETALT för de! Hahaha..


EFter vi hade tröttnat på att pyssla spelade vi biljard. :)



Två av killarna var utanför och tog bort 1000 lager av klotterfärg! som hade bildats utav alla målningar!!



Imorgon börjar ja 10.00 då ska jah och tjejerna tbx till kommunhuset och hämta brorshyrer som vi ska stå och dela ut utanför systemet och stationen typ.. De handlar om att man inre ska langa alkohol! ;PP


Fett kul det ska bli! xD





Mitt verk!

Skapad genom tidingsremsor som lindats på en pinne..






Killarnas jobb





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback