Första dagen på sommarlovet..

2011-06-17 @ 12:56:21 | Allmänt
å de regnar! GREAT!

Idag red jag i en hopplektion! SÅ jävkla kul! :D de gick väldigt bra. Jag åkte moppe till stallet idag det tog ca 30 min. Idag red vi i regnet men då regna de inte så mkt? eller så märkte jag inte, men det gick bra ändå! Dock när jag skulle hem och det spöregna var inte liiika kul!!!......


Igår fick jag sommarlov och jag hade en körlektion det gick kanon! (: sen åkte jahg hem till mickis och följde med Co. till sjukhuset för johan har ngt fel på armen så vo var där ETT ANTAL timmar! Men vi hade kul.. Vi lyckades roa oss ganska bra tyckte jag.. liknade mer ett dagis en ett sjukhus ! HAHAH...


Idag ska jag åka till Gävle, maxens mamma! :) ska vi kul, Co. ska ju fira honom efters0m han har tagit studenten! Så det blir nog kul! :)


Fast först ska jag ligga och kollla film med min Onepiece och Wielma o kattungen! Myys!





Miss Li!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback