Gårdagens party!

2011-06-20 @ 00:09:57 | Allmänt
Idag kom jag från gävle! Gårdagens festande var skoj! Blev en rätt vild kväll de där!!.. ;P :D

Imorse vaknade jag upp rätt tidigt utav av att Max vaknade för att han hällde lite "vatten/spya" över sig... Ja han blev en rikitgt spy fluga igår!! HAHAH.... Stackarn han mådde inte alls bra!!! Otroligt nog vaknade han upp imorse och var väldigt pigg!! Fast konstigt allt åkte ju ut igår! ;P Usch...ja.


Festen var ju hos max så det var ingen vacker syn hur det såg ut hos maxen på morgonen ... fy vilken röj fest asså.. man viste inte ens vart man skulle börja städa! :O så stökigt, kladigt etc. Men tillslut fick vi ordning på det! :D



Jag hade även med mig den lilla kattungen! Ja inte hunden men katten! ^^ Mammsen ville ta wielma och orkade inte ha hand om både då man måste ha lite uppsyn över dem.. ^^ Men det har gått väldigt bra!!! Miss LI har fått leka massor och hon gilla att åka bil! Speciellt att ligga och sova i kattburen!!! :O jag kommer bli tvungen att ha kvar den i mitt rum då hon lägger sig och sover i den!! trots sitt egna stora katthus som hon har ,,(som hon hellre vill sova på taket på) ^^



Jag och maxen blåste ballonger! som vi sedan knöt ihop två och två i ett snöre..






Fast som sedan billade en enda stor trassel klump av ballong sättningen såå blevtvungen att klippa bort allt och sen knyta på nytt! -.-




Miin söta kattunge!!:D Miss LI!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback