Gävle!

2011-06-18 @ 16:13:53 | Allmänt
Just nu sitter jag i Gävle! Hos maxens mamma :) vi kom hit igår.

Idag ska det komma 40 pers hit och fira att max har tagit studenten! Så vi har hållit på och förberett för de hela dagen!

Nu har ja nästan fixat mig klar ska bara sminka mig sen kmr folket 5 ! om en timma alltså..

VET NI! innan jag hoppade i duschen idag vet ni vad jag hade krypandes på mig då!!!! en FÄSTING!! :O :O tror ni inte jag slängde av mig kläderna fort som fan och hoppade in i duschen på en gång ifall jag skulle ha fler fästingar på mig... så jävla äckligt! Okej om det varit en SPINDEL! men inte en fästing..



Ha en jättetrevlig dag! :D och kväll ;)



Såhär ser ENA kylen ut! de har typ dubbelt så mycket mer!!! ;PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback