LEEDIIG! :D

2011-06-23 @ 11:05:31 | Allmänt
Idag fick vi ett samtal att vi är LEEDIIGA! :D :D och vi får ändå FULLT BETALT! för heela dagen ! :D alltså till 5 ! :D så jääävla najs!! Bättre jobb kunde jag inte fått asså!

Anledningen till att vi är lediga är att det inte finns något att göra! Vilket det inte kkmr att finnas spec mkt de närmsta veckorna heller!


Tyvärr så cpa min mobil sig imorse så jag fick inte mina sms och skit när jag skulle så jag åkte moppe till jobbet idag! och det är ju inte alls de bästa vädreet! När jag kom fram var jag heelt genom blöt! Så jag typ skulle vara tvungen att åka hem och byta kläder för att kunna fortsätta dagen!



Nu har jag satt på mig min ONEPIECE och ska se på Desperate housewifes avsnitt! Så som jag har tittat i FLERA TIMMAR under tre dagar nu...


och mysa med mina sötnosar <3 Miss Li och Wielma<3



När vi vakna imorse (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback