Mycket händer!

2011-06-05 @ 18:35:26 | Allmänt
Heej! saknat att skriva i bloggen! har haft lite problem med internet och mycket att göra! :)


I tisdags var jag på middag med jiobbet! mycket trevligt! Var på CLIFFBARNS på Odenplan!

I onsdags gjorde jag typ inget spec minns inte vad jag gjorde.. ;P

i torsdags så åkte jag och borgvallarna till deras farfar som fyllde år! Vi åkte till Åkersberga.


I fredags
var vi hos Andreas han har fyllt 20! så vi var där då under kvällen!





Bilder från ante



Vi spelade kubb






Andreas fick en kruka med 28 KILO!! CHOCKLAD!!!! :OO


I krukan låg det också mynt (800kr) och kuvert med en text o mer pengar!!






antes Reaktion!





Alla hugger in! GOTT var det!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback