Näst sista pluggis dagen för denna termin!

2011-06-07 @ 22:23:35 | Allmänt
igår åkte jg och mickis till Kista o köpte studentpresenter till min pojkvän och bror! (: jag kollade även efter saker till mig shälv sååklart.. jag köpte lite smycken o en tröja. men jag ska ju vänta på sommar rean som börjar om några dagar ;)


idag har jag gått i skolan! jag har även gått på min första körlektion! vilket gick väldigt bra faktiskt!! :D har en tilll imorgon! Eftersim jag har övningskört en del hemma så kan jag rätt mycket ;) Såå jag ska ju försöka satsa på körkortet i slutet på juli iaf! men akn vara svårt att hitta prov tider ;(


Idag har jag även varit och badat med några kompisar i Sjudarbadet! :D fett skönt i vattnet! kunde springa i direkt! ;P




Nu har jag precis sett på mitt favorit program DESPERATE HOUSEWIFES!! :D tröttnar aldrig!! JAg avgudar serien såå sjukt jävla mycket! JAg skulle kunna ta självmord för att få bo på deras gata! HELT sjukt asså....



Men nu måste jag plugga till svenska provet imorgon!



Ha n treclifg kvälll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback