plugg o träning!

2011-06-08 @ 22:39:51 | Allmänt
Idag hade jag kör lektion! det gick bra! :D sen pluggade jag och efter det kollade jah massa gamla Desperate housewifes avsnitt!! :D skulle kunna kolla om dom 1000000000 gr om!!! såå underbart program <3 Jag säger det jämt men jag skulle kunna göra allt!! för att få flytta in på deras gata! helt sjukt vad besatt jag är asså... :S

Nu har jag även precis varit ute och sprungit 5 km med hunden! :D ska fortsätta plugga lite till har ju prov imorgon så kan väl inte plugga för mycket? ;)

Nåja, sista plugg dagen är det iaf! :D




Imorgon ska jag gå på två lektioner den sista behöver jag j gå på. sen ska jag hem och sedan åka till um.. och därefter jobbet! ;P




Ha en trevlig kväll! Godnatt.



Lilla wielmis trött nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback