Så underbart!!

2011-06-08 @ 12:32:12 | Allmänt
Idag hade jag ett prov sen kunde jag gå hem för dagen!! :D

Jag är så jävla glad för att jag har inga rester!! När alla började sitta med sina rester för yp 2- 3 veckor sen gjorde jag ingenting!! :D jag behövde ite gå på lektionerna eftersom jag var klar med allt och vi fick sitta med reserna sen typ 3 vckor tbx osv. Jag är fett förvånad att jag aldrig hade några rester, klart har jag haft Tidigare! men jag har ju lämnat in alla mina grejer i tid ! oh gjort allt när man ska ! omprov och sånt som jag oftast hae fått ig i gjorde jag om väldigt fort så jag inte behövde gå tillbaka och då man redan typ glömt allt! sen har jag alltid gått på proven och försökt även fast jag inte känt att jag skulle klara de, men ibland gick det bra ändå! osv. de e ju många nu som måste göra en massa prov för de hoppade över dom näär provet var! Men jag är ju så smaaart så jag pluggade till proven så jag skulle oftast klara dom och göra klart de för jag viste ju att sen måste jag ändå göra dom förr eller senare!! Och vi harju haft såå mycket plugg så man måste ligga i för att hänga med hela tiden! vilket jag stort sett har gjort!! Jag har verkligen diciplin! BERÖM till mig själv!




Så nu är man hemma när många är kvar i skolan för att göra prov.



Idag är det min sista pluggdag! Imorgon har jag spanska prov. IDag ska jag även övningsköra vid 4 typ! ;D


Nu ska jag typ.. inte göra så mycket städa lite kanske ringa och boka lite tider här och var.. ;P




Ha en bra dag!



En bild från i lördags hos fia vi stod och dansa! Hahah skit kul var det!! ;PP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback