Sommar loov!! :D

2011-06-16 @ 15:44:59 | Allmänt
Idag har jag fått mitt efter längtade sommarlov!! eller om sanningen ska fram har jag inte tänkt så mkt på de och hunnit tagga eftersom vi har haft så sjukt mkt i skolan och man har fått tagit en dag i taget. Fast jag har ju inte haft ngt den senaste månaden! :D men de känns fortfarande inte som man har fått sommarlov! eftersom tiden har gått så sjuuukt jävla fort!!!! :O:O och sen är de ju inte spec fint väder heller :/



Den här veckan har jag jobbat på söder, tittat på Disney filmer med micaela och Igår födde mickis hund VALPAR!! :D Det kom 11 ST!!!! DE två sista var jag med och såg för när hon började föda var jag påväg till jobbet :( meen jag hann iaf!! de tog fan typ 10 timmar asså as lång tid! :O

Mamman är vit schäfer och pappan e collie, rottis och schäfer.

Alla valpar blev svarta! hahah (mamman vit liksom, ser rätt kul ut;P) Men alla valpar har typ en vit fläck på bröstet och två ser ut som rottis/ schäfer, (de e jag ev. intresserade av) men sen den sista kommer också bli sjuukt fin!! Den blir lite långhårig och är ljus i grunden, den kommer bli den ljusaste! skit fin! Den vill jag också ha. Men man får se sen vid 4 veckors ålder då de börjar visa sig lite personlogheter osv. :D






Ni ska få se mer bilder sen! :D






jjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback