Studenten!!

2011-06-11 @ 18:07:00 | Allmänt
Både min bror och pojkvän tog studenten 1o juni och samma tid dessutom!! Vilket var hemskr jobbigt då jag blev tvungen att välja men klar jag går på min brors efter som de e ju min bror!


Igår började dagen med att jag fixade mig, jag hade på mig en vit klänning och blåa skor med kilklack och tyg! sen åkte vi till alex skola och såg på hans utspring mina kompisar kom dit så efte utspringet o de så åkte vi in till märsta igen för att försöka hinna träffa max en snabbis innan han gick på stt flak.

När vi kommer dit så ska precis alla flak åka iväg och jag httar inte max men hittar mina andra kompisar som drar upp mig och mickis på ett av flaken! Skit kul!! :D Vi hade verkligen skit kul! Så fort vi kom på så hällde dom massa öl över oss fast först var de ju inte så kul då jag hade en rätt fin klänning på mig .. och min iphone! fick panik jag fick värsta öl duschen som jag hade hoppat i poolen eller ngt så blöt blev jag! Inte fräscht dock.. och de spruta alkohol i ögonen flertal gr så sminket försvann ju! RÄTT FORT...  sen när allt börja torka .. inte naajs! Usch.. HAHAH men allt gick bra!!  



efter flak och de så åkte jag hem till min bror och hjälpte till, tills alla människor skulle komma! Kvällen höll på med alex kompisar enda till 3! dock drog de flesta på krogen såklart vid 12! Alex lyckades få hem EXAkt 20 st av hans kompisar! fast först kom det 11 st + släkt sen kom 9 andra.










Mickis blev i puttad sen blev jag också de.. MEd kläderna PÅ











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback